Annandagen

Hej!
God Jul på er i efterskott..har inte hunnit skriva någonting de närmaste dagarna. Min Julafton i alla fall var underbar. Jag kände på mig att den skulle bli det och det blev den! Den var verkligen supermysig :) Jag älskar min sötpöl <3  Imorgon ska jag ut och handla för julklappspengarna som jag fick. Jag fick också b.la. en supermysig morgonrock, en skjorta och sex and the city-filmen. Den ska jag och Malin titta på imorgon, det blir kul! :) Har saknat henne! 

Ikväll har jag bara slappat framför tvn och ätit chips och julgodis så nu har jag ont i magen :P Fast det får jag ju i och för sig efter allt jag äter, spelar ingen roll vad. Det är nåt fel på min mage. Måste kolla upp det där någongång.

Juste jag spelade Guitar Hero World Tour hela dagen igår, det är superkul! Ni borde prova. Jonte fick det i julklapp men min bror ska nog också köpa det snart :) Fast han spelar ju elgitarr på riktigt så, han är jätteduktig :)

Jag är jättetrött idag så jag ska nog sova snart för jag ska upp tidigt för att hänga på låset när affärerna öppnar imorgon för jag lär ju inte vara ensam om att åka och handla liksom...
 
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: jossan

Jag vet fdaktiskt inte i helt ännu hur det blir, får se :) Vad ska du göra? :) kram

2008-12-26 @ 23:11:39
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0