Godnatt

Ska bara slänga in ett snabbt inlägg. Jag måste sova snart då jag måste vara i skolan klockan 8 imorgon då vi har seminarium igen. Det är väldigt många sådana i den här kursen..6 stycken..brukar bara vara ca 3. Och alla ska självklart vara klockan 8 på morgonen. Suxs.

Vi håller alltså på att skriva B-uppats i företagsekonomi. Det är rätt jobbigt då vi måste ha skrivit 5 sidor till imorgon (vilket vi har) och 20 sidor till på fredag. Kulkul. Hela uppsatsen ska vara på 25-30 sidor och ska vara klar den 16 januari nångång. Men vi ska alltså ha skrivit 20 sidor redan till på fredag..Men det är i och för sig skönt att ha det avklarat så att man kan få lite jullov, som vi annars inte skulle få. Vi har endast sommarlov, that´s it. No less, no more.

Idag satt vi i skolan och skrev från klockan 10 till klockan 17:30. Det blir väl något liknande imorgon, Så nu blir det en omställning, jag som är van med 3-timmars dagar :P

Men nu ska jag som sagt sova. Så godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0