Idol finalen

..kollar jag på just nu så jag är lite upptagen. I och för sig är det fredag hela veckan just nu men ändå. Men jag tänkte bara säga att jag lever. Har ju inte skrivit på ett bra tag. Tänkte skriva vad jag har haft för mig under veckan, Är ganska mycket igång i skolan nu. Skriver B-uppsats. Om RFID, vet ni vad det är? Det är nämligen inte många som gör det. Men det är världens bästa teknik (enligt mig och många andra) som man kan applicera i oändliga användningsområden.

Dock finns det negativa konsekvenser om människor utnyttjar tekniken som vi människor alltid har en tendens att göra. Det är så synd. Jaja så är det. Så till nästa fredag ska vi ha skrivit ca 20 sidor. Hur nu det kommer gå eftersom vi måste intervjua en professor och en RFID-expert innan dess så vi kan få någon empiri (data/fakta). Ja man blir mer akademisk när man går på högskola.. :P

Idolfinalen tycker jag förövrigt är väldigt bra i år. Det är två väldigt duktiga artister och jag vet inte vem jag vill ska vinna. Helst båda två, men jag håller nog på Alice ändå för Kevin har redan alldeles säkert sin karriär klar framför sig, hur det än går. Han är så bra! 

Tänkte bara skriva min önskelista för iår...den är inte så lång..men det är den aldrig:

  • En plattv
  • Sex and the city DVDn
  • Mascara
  • Foundation
  • En bok
  • Lite annat smått och gott
  • Pengar

Ja..det var väl det..typ..Däremot har jag köpt MASSOR med julklappar till mina nära och kära! Jag älskar att ge presenter, det är så roligt att se reaktionen när de öppnar (man hoppas ju på en positiv reaktion) :)

Nej nu ska jag krypa ner hos Jonte i min nybäddade säng och fortsätta titta på finalen när den börjar igen, Vi hörs!
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Awh, jag älskar dig snuttan!

2008-12-15 @ 12:41:01
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0