Julklappsshopping och pepparkaksbak

Hej! Ännu en helg har gått. Och det är bara ca 2,5 veckor till julafton! Tur att jag har handlat alla julklappar redan, är så skönt :) Nu slipper jag stressa runt och trängas med alla panikslagna människor som måste hitta den perfekta presenten innan den 24 december.

Kan ju meddela att jag har färgat mitt hår nu. Så nu är jag brunett igen! Lägger upp bilder när jag har orkat lägga in dem på datorn. I helgen har det varit väldigt mycket shoppande och bakande. I fredags var jag och Jonte i Södertälje och handlade julklappar och det var faktiskt inte så mycket folk som jag trodde. Har det med finanskrisen att göra kanske? Hur som helst var det skönt att inte behöva stå i halvtimmeslånga köer och trängas. Sedan fortsatte helgen med pepparkaksbak, knäckande och ischokladstillverkning(?) Som avslutades med en god middag :) Söndagen spenderades i Skärholmen för att min kära mamma skulle köpa julklappar. Orkade egentligen inte att åka och shoppa igen, men vad gör man inte för sin familj? :P Hittade även de sista julklapparna som jag behövde där.

Så nu har jag handlat till min familj, min farmor, min kära Malin och min älskade Jonte <3

Nu är det bara att invänta julen och hoppas på att det kommer lite snö också!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0