Pluggmonday

Hej mina vänner. Idag är det måndag och jag är ledig. Har varit uppe och pluggat sedan 10 till nu ungefär. Det är så mycket att kunna. Gah. Jag hoppas det går bra i alla fall. Mitt mål är att kunna det mesta innan jag går och lägger mig ikväll och bara finslipa lite imorgon efter seminariumet. Sedan är det tenta klockan 9 på onsdag. Usch.

Men nu måste jag ta en paus från pluggandet och snart ska jag träna och om några timmar kommer Jonte hit efter han varit på gymmet. Vi får se vad vi hittar på. Annars känner jag mig ganska så pigg idag, det är ovanligt för att vara mig. Så det känns ju i alla fall skönt.

Vi hade inget att äta när jag kom upp (alla andra i familjen hade varit så snälla och ätit upp allt..) så det blev ett glas mjölk till frukost bara. Sedan hittade jag lite kyckliggratäng och ris i kylen som jag åt också. Men jag är fortfarande hungrig. Funderade på att gå och handla något..men det är så mulet och grått (och säkert kallt) att jag verkligen inte har lust att gå ut.

Idag känns det som en perfekt dag att (förutom att plugga) sitta framför tvn med en film. Det var länge sen jag kollade på film. Den sista jag såg var nog Wall-E, så himla gullig ^^ Sen såg jag någon julbarnfilm som handlade om en renunge vars pappa var med i Santas flying forces, den var också söt :) Dock var vargen i filmen väldigt ful..

Nu blir det träning, hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0