Produktiv dag

Idag har jag varit produktiv. Jag har hunnit med jättemycket. Jag började dagen med en skön dusch, fortsatte sedan med att baka världens godaste vinbärskaka! Den är verkligen supergod. Jag har planerat att baka den enda sen i sommras när vinbären kom. Men jag plockade de och frös in dem i stället, för att baka vid ett senare tillfälle. Vilket blev nu, ca 4 månader senare..jaja bättre sent än aldrig, right? :P

Klockan fyra var jag även och klippte mig, det blev jättebra! Men frisören var en bitch som var otrevlig och rev mig med sina ringar, idiot. Jag har även vart och handlat hårfärg idag, mörkbrunt. Så nu ska håret bli mörkt, men det blir inte förrens imorn efter julklappshandlingen!



Denna nyans köpte jag, Mocka Chokladbrun
Mörkt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0