Rivsår

Idag har jag varit i skolan och fortsatt jobbat med uppsatsen. Så blir det även imorgon och resten av veckan. Sen åkte jag hem till älskling och myste framför tvn ett tag. Sedan blev han riven av sin katt, Hoolie den vilda och har rivsår på läppen nu :/ Vi kollade på en komedi och det var lite jobbigt för honom eftersom att det gjorde ont så fort han skrattade. Stackarn <3

Hoolie är galen ibland. Han hade henne i famnen när hon helt plötsligt får tokryck och försöker ta sig ner och lyckas göra någon konstig bakåtvolt och riva Jonte på läppen med sina baktassar. Hon lyckas med det mesta. Hon har rivit mig på läppen också när hon var lite yngre och det gör satans ont kan jag tala om.

Nu sitter jag halvt som halvt och kollar på Doom, mest för att Jonte ville det (eller snarare enbart därför). Den är baserad på spelet Doom som kom ut i början av 90-talet någongång till PC och var i princip i pixelform. Men ja den är i alla fall lång, den tar aldrig slut känns det som. Men jag får väl stå ut.

Godnatt på er och kram!

Kommentarer
Postat av: jessica

Vad skönt att vara klar med alla klappar, själv har jag bara köpt till Jossan och mamma. Ska kolla mer på fredag och då måste jag ju bli klar. Är ju snart jul =) Puss

2008-12-17 @ 22:40:26
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0