Sundai

Nu sitter jag här med min laptop i knät i sängen och tittar på min 32-tums plattv! Ja precis, jag köpte en ny tv igår :) Min andra tv har jag haft sen min 13-års dag, så jag tänkte att det var på tiden att skaffa en ny :P Idag har jag även skaffat en digitalbox till tvn så nu har jag jättebra bild! Känns nästan som att man har en bio i rummet nu eftersom att den gamla tvn var så liten..Tänkte köpa en 26-tummare först eftersom att jag inte har ett så jättestort rum så tänkte vi att en 32-tummare kanske skulle bli för stor. Men å andra sidan kommer jag flytta hemifrån när jag har pluggat klart om ca 1,5 år och då är en 32-tummare bättre. Så det blev en 32-tummare till slut och den var inte för stor! Men mycket större än min gamla som sagt.. :P

Sen har jag även färgat håret igen och klippt håret på Jonte. Det blir bättre och bättre för varje gång, jag börjar få in snitsen tror jag ,p Anledningen till att jag färgade håret igen var för att förra gången jag färgade det (ca en vecka sen..) blev detinte riktigt som jag hade tänkt mig. Eftersom jag hade en hårfärg som skulle ge nyanser färgade den inte hela håret utan lämnade lite blondfärg (min riktiga hårfärg) här och där, vilket inte jag tyckte om. Så nu är HELA håret brunt. Blev lite mörkare än jag hade tänkt mig, men jag är nöjd i alla fall.

Om 20 minuter ska jag kolla på Wallander - Hemligheten. Den såg jag på bio när den gick. Den är jättebra men hemsk. Den handlar om pedofiler så..Nej nu ska jag fortsätta att titta på Svenska Hjältar på Tv3! Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, det borde han faktiskt göra =) Här är det bara bra, själv då ?=) Puss!

2008-12-15 @ 22:36:54
URL: http://jesjo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Oj, låter inte speciellt kul. Man måste ju hinna köpa juklappar och baka massa gott nu innan jul :D Puss

2008-12-15 @ 22:59:26
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0