Busschafförsidioter

Idag var jag först jätteglad för att tentan gick galant! Jag kunde alla frågor! Wiie! Så jag hoppas på ett VG (Man kan bara få G eller VG på högskolenivå). Jag tänkte "fira" genom att handla hem mat till mig och Jonte från grekiska kolgrillen. Allt var bra tills bussen kom in i bilden.

Jag satt och väntade på den i ca 10 minuter och jag ville hem till Jonte så fort som möjligt för att maten inte skulle hinna kallna. Jonte bor då alltså bara en station där ifrån och alltså skulle det inte ta så lång tid hem. Om det inte hade varit för den där idioten till chafför. Jag plingar och han åker förbi busshållsplatsen och vägrar stanna fast jag ropar! Gah jag blir så arg. Så jag får gå jättelångt från nästa hållplats och påsen med maten väger jättemycket då det ligger två glasflaskor (de har inga burkar) som är tunga som jag vet inte vad. Så jag var väldigt förbannad, men när jag kom fram gjorde Jonte mig på bättre humör. Tack älskling.

Nu har jag sovit i ca två timmar så nu känner jag mig upplivad och pigg igen. Dock blev jag förbannad igen när jag läste om hur busschaförerna hade behandlat min söta Malin! Gah vissa borde inte jobba med människor de borde sitta instängda i någon källare där deras negativitet och fördomar inte går ut över någon annan än de själva. Idioter. Och att inte ens svara!? Fyfan säger jag bara. Fyfan.

Nu blir det nog lite GH3 (ska köpa world tour snart :D) så ha det bra!

                                                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaa, vissa busschaufförer är hopplösa! Är man inte en social människa så ska man inte jobba med sånt. ><'

2008-12-03 @ 17:12:48
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0