Cosyfraidai

Idag är det härlig fredag igen! Jag fylls av en helmysig känsla när det är fredag, jag vet inte varför. Jag tror dock det är från när jag var liten då man längtade hela veckan på att det skulle bli fredag så att man fick äta chips och godis och dricka läsk :) Jag vet inte, men den känslan har stannat kvar på något vis. Ikväll ska jag nog titta på Idol och ligga och mysa med J :) Som sagt, fredagar är mysiga dagar.

Imorgon ska det bli roligt, jag ska hem till Mathias på middag med tjejorna. Han har flyttat och jag har inte varit i hans nya hus, så det ska bli kul att se. Vi har alltid så roligt på våra middagar så denna gång blir nog inget undantag :)

Jag är ledig idag så jag tänkte plugga ekonomistyrning idag. Läste tre kapitel ur Ledning och Organisation igår så det får räcka på ett tag. Nej usch nu måste jag sätta igång, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0