Första åkturen

Hej!
Idag är det lördag.. eller? Jo det är det. Man tappar lätt bort sig i dagarna när man är ledig så mycket från skolan (som i och för sig är väldigt skönt). Det innebär att helgen är slut snart, Det är tråkigt. Imorgon ska jag köra runt lite med bilen, det ska bli kul! Hoppas det inte är halt bara..

Förövrigt tycker jag att helgen har gått väldigt fort..eller hittils i alla fall. Jag har umgåtts med min kära Jonte och tittat på "Get smart" idag. Den var helt okej, rätt rolig emellanåt. Har även sysselsatt mig med att producera lite armband, 4 stycken lyckades jag knåpa ihop, och ett  blev faktiskt riktigt snyggt! Men de andra var inte så tokiga de heller :P Får visa sen när jag har tagit kort.

Igår skjutsade jag mamma till en middag med hennes kompisar och det var första gången jag körde alldeles själv! Känndes verkligen skitskoj :) Sen hämtade jag Jonte på vägen hem. Så vi satt och lyssnade på radio på högsta volym hela vägen ^^ Hihi. Vi hämtade även mamma och en av kompisarna på kvällen och vi fick stå och vänta på de på en öde parkeringsplats innan de kom, och då gick nattvandrarna (vuxna som går runt i kommunen på helgerna för att hålla ungdomar lugna) förbi och tittade väldigt misstänktsamt in i bilen. Då vinkade Jonte till de och de vinkade tillbaka, haha :)

Nej nu ska jag nog försvinna ner under täcket och sova sött, är så trött. Det är den där dumma förskylningen, jag verkligen OGILLAR den. Usch!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo men jag hatar ju att köra bil så det lär ta VÄLDIGT lång tid för mig, haha Puss <3

2008-11-23 @ 22:31:37
URL: http://jesjo.blogg.se/
Postat av: Patrik

Jag hittade din blogg! =D

witch means .. POOR YOU!!



MVH



666

2008-11-24 @ 21:01:47
URL: http://patrikmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0