Gonatti

Tänkte bara skriva gonatt och lite om dagen. Den var hemsk. Nejdå så farlig var den inte. Men min föreläsning däremot. Vi hade en föreläsare idag som vi även hade några gånger på Företagsekonomi A-kursen. Den föreläsningen/arna på A-kursen slutade med att mer än hälften gick där ifrån mitt under den. Anledningen till detta var att man för det första inte hörde vad människan sa överhuvudtaget och för det andra att han pratade helt osammanhängande. Man sitter där med pennan och ska anteckna men man förstår ingenting och har ingen aning om vad man ska skriva och ser ut som ett levande frågetecken. Och PRECIS så var det även denna gång. Alla planerade att gå där ifrån på rasten (så även jag) men när han så snällt meddelar att det inte blir någon rast, reser sig ca 20 st och går ändå..sedan droppar några av då och då under hela föreläsningen. Jag och Tiina gick när det var en halvtimme kvar. Jag stod inte ut. Det är även anledningen till att jag stannar hemma imorn för då är det nämligen en till av dessa otroooligt givande föreläsningar...

Sedan när jag kom hem tränade jag :) Haha ja ni läste rätt ,p Vi har nämligen köpt en crosstrainer, en slags träningsmaskin som tränar hela kroppen..lägger in en bild här nere. Det var i alla fall jobbigt med väldigt skönt efteråt. Så nu ska jag komma igång med träningen ordentligt. Tycker det är så jobbigt att gå ut och springa och gå promenader då man lätt kan skylla på vädret så det inte blir av. Och att gå till gymmet och prova sig fram hur alla maskiner fungerar är inte heller min grej riktigt. Så nu har jag alltså inget dåligt väder att skylla på eller någon krånglig maskin att lära mig då denna är superenkel. Alltså har jag nu inga argument kvar för att inte träna. Och jag vill ju träna så nu kör vi! (Lite pepp-talk till mig själv ^^)

På fredag ska jag vara i skolan och arbeta inför seminariet och sen på kvällen ska jag fråga om malinen vill hitta på något då jag läste att hon är alldeles ensam i helgen, stackarn :P För på lördag måste jag vara hemma och laga mat till mig och J och min kära bror då mamma och pappa ska bort. Tror det kommer bli lövbiff med någon god potatis och sås till, mums! Gud vad hungrig jag blev nu, min mge kurrar.

Juste, ni som läser min blogg, kan ni inte vara söta och skriva en liten kommentar så jag vet vilka ni är? :)

Nej nu ska jag sova som sagt och nu säger jag det som jag skulle säga fån första början: Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0