Hamburgare

Äter jag just nu. Mumsigt och väldans onyttigt. Men jag tränade nyss så det gör inget säger vi :P Jonte kom med det till oss så då kan man ju inte säga nej, dessutom är den supergoo :)

Igår träffade jag min kära malinen, vi var och handlade :) Hon hittade fina linnen och lite smink men jag hittade ingenting kul. Jag var ute efter hårfärg (ska färga håret mörkbrunt igen, melike) och en kjol men jag hittade inget av det. Det fanns i och för sig ganska många olika sorters hårfärger men inte den jag ville ha. Måste klippa mig också, så det måste jag göra nästa vecka innan jag färgar håret tror jag.

Efter shoppingturen åkte jag och Malin, massa kärlek på dig <3, hem till Björn, utan att han visste om det för han var på jobbet, vi är busiga vi hihi :) Där gjorde vi klyftpotatis och spelade Xbox :) Sen var jag tvungen att åka hem så jag han inte vara med och skrämma honom när han kom hem ):

Idag är det julstök här hemma..eller mamma håller på å sätta upp julgardiner och stjärnor och ljusstakar och sånt, det är ju första advent på söndag! Gud vad tiden går fort. Jag har bara köpt lite julklappar åt älsk än så länge, detta går ju inte.

Nu tog min hamburgare slut så nu ska jag vara lite social med Jontepontsötpöl :)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0