I'm back!

Yes I am. Nu har jag återhämtat mig från helgen + att malin har skällt på mig att jag måste börja skriva igen..men det är väl bara rättvist eftersom att jag skällde på henne förrut så :) Skulle ha skrivit igår egentligen men då hade jag skola och sen var jag med J hela dagen och halva dagen idag. Så nu hade jag lite tid över :)  

Så alltså, det var jobb som gällde hela helgen. Det innebär att gå upp klockan halv 6 för att vara på plats kvart i 8. INTE kul. Men sen har jag ju en underbar pappa, massa hjärtan på honom, som har skjutsat mig både till OCH från jobbet både lördag och söndag <3 Det innebar att jag kunde sova en hel timme längre! Vilket i sin tur innebar att jag var lite piggare och slapp frysa halvt ihjäl/bli raggad på av någon påverkad människa klockan halv 7 på morgonen(ja det har hänt några gånger, alltid lika irriterande)/stå och vänta i en evighet på buss/tåg, så det skönt.
 
På lördag kvällen var det halloweenmiddag hos mina kusiner. Det var väldigt trevligt. Dock han jag i princip bara springa in genom ytterdörren när jag kom hem från jobbet, byta om på en sekund och sedan iväg igen. Hade inte ätit något sedan halv 11 på dagen heller, så min mage skrek och jag var rätt trött. Men annars var det super ^^

Idag har äntligen J fått en mobil som fungerar. Det känns som att man har varit i Södertälje varje dag de senaste två veckorna..det är ju ändå 5 gånger vi har varit fram och tillbaka till affären. Men nu har han bytt modell till en Sony Ericsson i stället så nu måste det fungera! Det har krånglat så mycket så jag spyr på det snart, och J dör. Så imorgon när den har laddat klart får vi se om den fungerar som den ska. Så nu ska jag hålla tummarna. Men det gör den nog. Den SKA göra det. Suck.

Började min nya kurs igår också, den verkar helt okej, Grundläggande organisationsteori. Jag tycker ju om teoretiska kurser (alltså där man inte behöver räkna och lära sig massor av formler, utan bara fakta), så jag hoppas det blir kul.

Nu ska jag nog slappa i soffan resten av kvällen och kolla på b.la Desperate housewifes :) Ha det bra! Pussar


Kommentarer
Postat av: Malin

Duktigt kexet (;

Fan vad bökigt med Jontes mobil, förstår att det hr varit irriterande :p



Kan du hålla med mig nu om att Edie's man ser läskig ut? :o

2008-11-04 @ 23:07:37
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0