Onsdag

Idag känns som en tröttdag. Har varit trött hela dagen, ända sen jag försov mig imorse..pga Jonte. Han tryckte på snooze hela tiden. Slängde på mig kläder, smink och lite frukost och sen sprang jag till bussen. Detta resulterade i att jag inte var vaken förrens jag gick av tåget (om ens då). Sedan sövdes jag igen om föreläsarens röst. Sen dess har jag varit trött..tror fortfarande inte jag har vaknat riktigt än och klockan är 3..bravo Carro.

Jag fryser som en jag vet inte vad och har verkligen ingen motivation till att varken träna eller plugga. Träningen får jag ta tag i efter maten när jag fått lite energi men pluggningen vet jag inte hur det går med.

Efter skolan åkte jag till Södertälje för att fixa några ärenden och jag pratade med min kära Malin heeeela vägen från Flemmingsberg till Södertälje, hela tiden jag var i Södertälje och hela vägen hem till min dörr :P Vi har mycket att prata om hon och jag ^^ Och jag blir arg när jag tänker på vad vi pratade om b.la. Imorgon ska vi ta en shoppingrunda tillsammans också, det blir kul :)


Jag tänker på dig, han är inte värd dig när han gör så här. Du är så mycket bättre än så. Hoppas du mår bättre nu i alla fall gumman.


Kommentarer
Postat av: Malin

Aah det blir jättekul! :> Jag älskar dig massamycket!

2008-11-26 @ 18:51:00
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0