Plhä

Om ni undrar var jag har tagit vägen så är det till pluggandets förtrollade värld..Ja verkligen förtrollande. Nåja jag håller på med en seminarieuppgift där man ska svara på två frågor från en artikel. Låter inte så svårt tycker ni säkert. Det tyckte jag också. Men när ni tänker på en artikel, tänker ni kanske på en tidningsartikel på ca 1 A4? Mm det gjorde jag också innan jag började på högskolan. Jag visste ju att denna artikel inte skulle vara på bara en A4, men jag hade INTE trott att den var på hela 64 A4 sidor! Och som om inte det vore nog handlar hela texten om regeringskansliet och hur det styrs!? Skämtar ni med mig? Suck. Man kan heller inte skumma igenom allt lite fort och leta efter svaren, eftersom att det är komplicerade frågor där svaren står lite överallt i texten. Jag tror jag dör.

Börjar dessutom bli förskyld, det är verkligen det värsta jag vet. Så jobbigt! Usch vad jag bara vill slippa skolan och bara lägga mig under täcket och sova tills jag blir frisk igen..men det går ju inte tyvärr.

Nej nu tillbaka till den roliga texten..tur att jag har godis att trösta mig med. So long.

Kommentarer
Postat av: jessica

SHIT 64 sidor!! hur lång tid har ni på er?:P <3

2008-11-17 @ 23:23:00
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0