Trött

Idag är jag jättetrött och orkar inte skriva något speciellt utan i stället härmar jag malin (thepaint.blogg.se) och alltså får ni roa er med denna lista

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Hm..den som ringde mig senast var J tror jag och alltså en kille.

Vad står det i ditt femte sms?

"Hej babe! Jag kommer gärna över och smakar på maten du ska gö ikväll. Ring mig sen. Puss" (Jag lagade mat på farsdag, supergott blev det ^^)

Vem ringde dig senast?

J som sagt..

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
Jag har en bild från ett tema jag har på mobilen..det är vit bakgrund med svarta blommor/fjärilar/mönster på, det är i alla fall jättefint ^^

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsignal?
Den heter "Hands off" Vet inte vad jag har fått den ifrån men den duger.

Hur många sms har du i din inkorg?

Herregud..132 st tydligen :O Visste inte ens att man kunde ha så många..men tydligen. Ska nog ha en grov rensning någon dag :P

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
"JaAAaa!" Från imorse när jag frågade om J var vaken :P

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
"Tränat nu. Ska åka och käka nu. Puss babe" Från J igår när han hade varit på gymmet.


Hur många sms har du i kategorin "skickat?
142..hm jag är nog en sms-människa..:P

Vem är din 13:e kontakt?
Hem

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Ja eftersom det är J som är min 20:e kontakt kan jag ju klart svara Ja på den frågan.

Ogillar du nr 5?
"Haha, nej Björn duger :p (;" Som Malin skrev då Björn även är min femte kontakt :P

Har du varit i hop med nr 1?
Nej jag har inte varit tillsammans med min kusin Andreas vad jag vet.

Vad har din mobil för färg?
Den är mörkgrå och metallic blå och lite silver.

Slutligen, var detta testet ett av de roligaste?
Test? Det var ju inget test, snarare en lista av något slag. Kul och kul..tidsfördriv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0