Blodprov

Idag har jag gått upp tidigt, även fast jag är ledig. Det är skönt för då går inte hela dagen, och man har mycket tid att göra saker..som att plugga. Men jag kan inte plugga just nu, jag har ingen bok än för jag beställde den precis. Modern financial management heter den..visst låter den otroligt intressant? Tycker inte jag. Dessutom lär den väl komma i slutet av kursen så man inte hinner läsa den innan tentan ändå..som förra kursens bok gjorde. Står att det ska ta 2-3 dagar och så kommer den efter 2 veckor liksom..väldigt kul.

Ja ja, över till anldeningen till den tidiga uppgången. Jag har varit på vårdcentralen och tagit blodprov. Ett tips för er som ska dit, gå dit TIDIGT. Dom öppnar klockan 7:15, så om man går dit då, är det inte så mycket folk. MEN eftersom att jag inte är den mest morgonpigga människan som finns så lyckades jag pallra mig dit så jag var är ca 9:15..inte smart. Min nummerlapp hade nummer 65..vet ni vilket nummer det var? Jo 50! Alltså varje nummer tar ca 5-10 minuter, så ja. Vissa nummer hade ingen (de hade väl antagligen tröttnat och gått) så det gick lite fortare. Jag kom därifrån vid halv 11 ungefär.

Sen skulle jag gå till ICA och handla frukost (jag visste inte om man fick äta något innan proverna så jag chansade inte) och tänkte köpa bröd och nånting att dricka på vägen hem. Och då hittade jag vitlöksbagutte..alltså jag varnar er PROVA INTE detta om du inte har ätit något på hela dagen..Det var absolut INTE gott..fyfan. Men Lokan och risifruttin var rätt goda :)

Så nu sitter jag här i soffan och kollar på Rachel Ray..varför finns det inget bra att titta på?

Krams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0