Fruit drops

Nu är jag hemma från skolan, kom för ett tag sedan. Har suttit och läst lite bloggar och så sen dess, jag gör allt för det oundvikliga..att plugga! Usch vad tråkigt. En glad överraskning var att jag hade tittat fel på schemat och trodde vi slutade 4 idag, men i självverket var det klockan 3, och vi fick gå tidigare så vid halv 3 gick jag till tåget :)

Men nu som sagt är det pluggning som gäller..måste ladda upp med lite godis och någon god dricka. Egentligen tycker jag inte om godis så mycket längre..vilket är konstigt. För några år sedan kunde jag och mina vänner äta godis både till frukost, lunch och middag i princip men nu när jag köper en påse när jag är sugen kan jag bara äta typ 2-3 stycken och sen börjar jag må illa. Nej jag är en sann chipsmänniska ^^ Men jag har köpt en speciell sorts godis på taxfree, jag köper den sorten gör varje gång jag åker utomlands! Har inte sett den på någon vanlig affär så tror att de bara finns på flyg/flygplatser. Men de är i alla fall supergoda och den här gången köpte jag ett 3pack i olika smaker, mums! De är hårda så man får njuta länge hihi.

Jaja nog snackat om godis, nu till pluggandet.                                          

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh! jag älskar såna =D <3 Fast jag tror att mamma har köpt såna i en vanlig affär, iaf de gula som smakar citron =)

2008-10-13 @ 23:24:39
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0