Godkväll

Hej!
Idag har jag sprungit runt i Södertälje halva dagen. Vi bytte J's mobil men den krånglade ändå, och efter mycket in och ut i butiken gick vi därifrån, jag han även handla ett par vantar (det var iskallt ute idag) och några trosor. Mobilen krånglar lite fortfarande, det kommer upp "Registrering av simkortet misslyckades" lite då och då. Men efter lite sökning på internet har vi kommit fram till att det är Operatören det är fel på (Tele2) då vi både har bytt mobilen och simkortet.

Juste, tentan gick strålande! Gud vad skönt! :)

Nu måste jag springa, imorn ska jag jobba hela dagen och sedan ska jag på halloween, och på söndag är det jobb igen hela dagen. Så i värsta fall hörs vi inte förrens Söndag kväll.

Takecare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu får du skärpa till dig och börja skriva lite mer i din blogg :p Annars vet jag ju inte vad du har för dig om dagarna DD;

2008-11-03 @ 20:30:04
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0