Godmorgon

Vad jag gör uppe då här tidigt när jag är ledig och allt? Jo jag har körlektion idag. Vilken tid? Jo 20 över 8! Kul va? Där har ni anledningen till att jag är uppe och skuttar vid den här tiden, ska strax gå till bussen.

Idag ska dagen ägnas åt att sitta med näsan i böcker och försöka få in massa formler i huvudet, och försöka förstå mig på hur fan man gör det här! Suck. Det här är inte min grej. Men men jag kämpar på ^^

Vi hade inget bröd hemma idag, så jag fick dricka ett glas lättdryck med svartvinbärssmak och..ja det var nog det. Får väl köpa något i Södertälje sedan. Usch vad jag fryser, varför måste det vara höst? ): Jag vill inte att det ska bli vinter, det är ju så himla kallt ute då >< Måste köpa en ny vinterjacka också och skor, vad ska man ha för vinterskor? Usch vad jobbigt allt blev såhär på morgonkvisten. Jaja nu ska jag slänga på mig en halsduk och vantar och en mössa om jag skulle äga någon och sedan gå iväg. Vi hörs senare!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0