Godnatt!

Hej idag har jag inte hunnit skriva någonting, har varit i skolan från 9-halv 6..sedan sov jag två timmar efter middagen..jag förstår inte varför jag är så trött! Jag somnade på föreläsningen idag..det var som att det inte gick att öppna ögonen..och föreläsarens monotona röst gjorde ju inte saken bättre..Tur att jag ska till läkaren på fredag så jag kan få reda på varför jag är så himla trött hela tiden.

Förutom att jag har varit dödstrött hela dagen har det inte varit min dag idag. Föreläsningen sov jag ju på som sagt.. sen blev det Pizza Hut i stan med Tiina, det var i alla fall något bra. Sen var det seminarium och vi hade på något konstigt sätt tittat fel i schemat så vår grupp hade redan haft, så vi fick hoppa in i en annan, som vi ändå måste byta ifrån eftersom tiderna inte passar..men det ordar sig nog. Sen bar det hem. Bussarna var försenade både till och från skolan, väldigt kul efersom det känns som det är minusgrader ute..

Imorgon är jag ledig igen! :) Den här kursen har väldigt mycket lediga dagar har jag upptäckt, det känns skönt :) Hoppas jag får hem boken imorn..men men nu ska jag gå och lägga mig. Bloggar nog mer imorn. Godnatt på er :)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0