Gråsöndag

Idag är det söndag, vilket brukar innebära plugg, eftersom man skjuter upp det hela helgen och sedan måste ta tag i det på söndagen. Så även denna söndag. Gör ju inte så mycket iof..finns ju ändå inte så mycket att göra när det spöregnar hela dagen och är allmänt grått ute. Usch vad tråkigt.

Min bok har inte kommit än, hoppas den gör det imorn. Har ett kompendium som jag har läst iaf..men uppgifterna man ska göra till seminariumet är i boken, som då inte har kommit än..så det är ju roligt.

Annars har jag sett på Stjärnor på is idag som jag spelade in igår, vad duktiga de var! :) Skulle vara kul att testa på något sådant någongång. Tycker om programledarna också :) 

Om ni undrar varför allt är kursivt så vet inte jag det..jag har en laptop och tangenterna är rätt små..och jag råkade komma åt någon knappkombination nyss..och då blev allt kursivt och går inte att ändra..att jag lyckas. Jag lyckas alltid med sådant man inte borde lyckas med..

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0