Hamstermök

Vet ni vad jag gör just nu? Äter McChicken med pommesfrittes. Usch vad jag är onyttig, det måste det bli ändring på. Jag har ju önskat mig en träningsmaskin i julklapp så vi får hoppas på den helt enket. Jag är törstig också men J (är hemma hos honom) vill inte hämta nåt att dricka innan han har ätit klart..som jag hoppas att han har gjort snart.

Annars idag har jag vart i skolan och höll på att få panik då skrivaren och hela datorsystemet krånglade som fanidag så det gick varken att logga in på datorn eller skriva ut arbetet..och detta var ca 20 min innan allt skulle redovisas och lämnas in. Suck säger jag bara. För övrig var det vääldigt kallt idag. Det upptäckte jag när jag skulle springa till bussen imorse iklädd svarta leggings, en vit tunika, benvärmare, svarta skor och en jacka + halsduk. Då var det försent att byta om. Mina ben frös ihjäl. Usch för den här årstiden. Var är sommaren? :(

Juste. jag avbokade körlektionen imorn, jag orkar inte gå upp så tidigt igen faktiskt. Så det får bli någon annan gång.
Imorgon ska jag i stället ta en tripp till Södertälje med J och titta om jag hittar några vinterskor, börjar ju bli dags att införskaffa sig det nu tycker jag. Vet dock inte vad jag vill ha än, men hoppas jag kommer på det inom den närmsta framtiden.

Ikväll klockan 20:00 är det Rosabandetgalan som jag inte har bestämt mig för om jag ska titta på än, då missar jag ju Desperate Housewifes..kan ju i och för sig spela in det men ändå. Vi får se :)

(Fråga inte om rubriken, jag sa att J skulle hitta på nån bra rubrik..och det var resultatet..)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Okej, hoppas ni får det nu också då. Jag vill egentligen gå på maskerad men än så länge vet jag inte någon som ska ha men kankse får reda på något senare =) Puss

2008-10-28 @ 23:47:59
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0