Hej

Hej..jag är tillbaka..iaf för stunden.
Jag hade lagt ner det här med bloggande men sedan kännde jag att jag behövde skriva av mig saker..så det tänker jag göra.

Idag har jag haft föreläsning om Investering och Finansiering. Det är en ny kurs som började igår..den går i princip ut på att räkna ut räntor och aktier..verkligen INTE min grej. Fyfan. Hoppas nästa kurs är roligare..Organisationsteori.
Hade tenta i fredags..den gick väl sådär. Alla gamla tentor har likadana frågor, en ny här och var bara. Men vår tenta hade självklart FYRA nya frågor. Jag blir så upprörd, varför ska just vår klass få så mycket svårare än alla andra? Gah.
Det är alltid så, som om vi är försökskaniner eller något som de testar frågorna på. Typ "Oj de frågorna var för svåra, då gör vi lättare nästa gång". Kul liksom.

Det var ju inte riktigt meningen att det här inlägget skulle bli så bittert, förlåt :P

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0