Helg!

Hej!

Idag har hag inte hunnit blogga någonting. Jag har i alla fall fått massa gjort idag, det känns jätteskönt :) Jag har städat, pluggat och gått tll doktorn och jag har ändå inte gått upp särskilt tidigt. Nu orkar jag inte plugga mer för idag, det får vänta till imorn. Nu ska jag bara sitta här i soffan framför datorn/tvn och bara ta det lugnt tills middagen, vi får se vad som händer efter det :)

Jag hade förresten normala värden på proverna, dock lite på gränsen till lågt på HB (blodvärdet), men doktorn (och jag) undrar fortfarande varför jag hade så himla lågt värde på fosforsyra (stavning?) förrut eftersom det inte ska kunna sjunka så lågt..men nu är det jättebra igen..det är ett mysterium det där. Är ju fortfarande jättetrött i princip varje dag..men vi får hoppas att det blir bättre, det är så jobbigt att man håller på och somnar bara man läser en sida i boken..vilket gör att pluggandet går väääldigt långsamt :/ Men idag har jag faktiskt lyckats läsa flera kapitel så jag är väldigt nöjd måste jag säga :) Hihi.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej sötnos!



Jag kom att tänka på en sak när jag läste om dina provsvar osv.

Min morsa håller på att plugga näringslära just nu, så jag tänkte dra några av dina symptom för henne och höra om hon läst något om det och ifall hon kan komma med något tips inom maten som kanske kan hjälpa dig.

Bland annat har hon kommit fram till att jag har så torr hud för att jag har för lite b-vitaminer i kroppen, och samma gällde Björne, men han skulle även köpa omega3-tabletter för huvudvärk, trötthet och muskelvärk. Sen han började med dem mår han mycket bättre. Så jag återkommer när jag vet något om det :> Puss!

2008-10-14 @ 18:49:23
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0