Kallt och höstigt

Nu har jag pluggat några timmar så jag tänkte ta en paus. Pratade precis med min kära Malin och åt en panpizza.

Det börjar verkligen bli kallt nu! I mitt rum är det inte många plusgrader, måste sätta på elementet snart. När jag stog vid bussen (som självklart var försenad) imorse höll jag verkligen på att frysa ihjäl. Jag hade en tjock halsduk och jacka men det räckte tydligen inte att ha jeans, det blåste rakt igenom. Fy! När jag åkte hem var det varmare och solen hade tittat fram, så det var i alla fall skönare. Körningen gick super så det känns också skönt!

Funderar på att hoppa in i en varm dusch så jag får upp kroppstemperaturen några grader och sedan svepa in mig i en mysig tröja och ett par tofflor jag fick av mamma förrut. Vilken härlig idé. Men det får bli efter jag har pluggat lite, för annars fastnar jag bara framför tvn eller något liknande. 

Grattis till Malinsötnosen som fyllde 20 igår! Massa pussar på dig!

Now:  back to financing.. 


Kommentarer
Postat av: jessica

Det är därför de är så goda! =)

Jag mår bara bra, fryser lite bara. Stängde av elementet och öppnade fönstret i mitt rum igår, inte så smart, haha. Själv då ?=) Puss

2008-10-15 @ 15:11:24
URL: http://jesjo.blogg.se/
Postat av: jessica

Okej vad kul =)Hittade du något?

Puss

2008-10-16 @ 20:04:35
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0