Kväll

Hej hej!

Sitter hemma hos J och kollar på Fringe, den är rätt bra tycker jag..än så länge i alla fall..det här är ju bara 3dje avsnittet så. En annan bra nyhet jag nyss fick reda på är att Criminal Minds har premiär idag! Älskar den serien. Klockan 22.00, don't miss!

Jag har dessutom fått en förkärlek till OLWs flamin' hot cheez cruncherz..inte bra. men dom är så himla goda men man måste ha mycket att dricka till säger jag bara, det bränns! :)

Är ledig imorgon igen..har inget på agendan förutom att städa..och plugga..men vid halv 3 ska jag till doktorn och få svar på mina prover..får se vad de visar. De har ju hoppat lite fram och tillbaka som de vill..så vi får se.
Men nu ska jag som sagt fortsätta kolla på Fringe och sedan Criminal Minds och sen blir det sängen! :)

Godnatt sötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0