Lista

Är du i ett förhållande? Ja :)
Om inte, varför inte? -
Hur långt var ditt längsta förhållande? Över 4 år än så länge med min älsk <3
Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Jonathan
Hatar du ditt ex? nej inte ett dugg.
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? nej.
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? nej det har jag inte.
Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Förhållande for the win :)
Är du en player? nej har ju min pojk :)
Har du blivit dumpad? nej faktiskt inte.
Har du blivit sårad? Jadå
Har du dumpat någon? Ja, och det gjorde lika ont för mig som för dom.
Är du en bra partner? Den bästa ,p
Är du kär i någon nu? Ja i min moshimoo så klart :D
Har du någon beundrare? Mja kanske
Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Ingen är perfekt, men älsk är jävligt nära :)
Har du varit kär i flera samtidigt? Nej.
Har du sårat någon allvarligt? Ja..tyvärr.
Hur är du som partner? Bäst som sagt ,p
När du vill ha någon, vad gör du? Tar honom, haha :P
Bästa raggningsrepliken? Sämsta är iaf "Din pappa måste ha vart en tjuv, för han har tagit alla stjärnor och satt i dina ögon" suck.
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Har olika senarion som jag inte orkar ta upp just nu. 
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Jontepontesötpöl :)
Är du gift i framtiden? Självklart, med vit klänning och allt!



Ja jag har lite tråkigt såhär på lördagskvällen/natten så blev en liten lista som jag snodde från Jenny, hihi :)


Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Heter Jonte Jonathan? =O

Kolla på http://www.designadinblogg.se/ ;) massor av tips och sånt =P

2008-10-05 @ 12:04:03
URL: http://jeeeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0