Måndagmåndag

Godmorgon!

Jag är jättepigg idag, vet inte varför faktiskt. Gick inte och la mig särskilt tidigt heller men det är ju bara bra att jag är pigg!
Idag är det skola, så ska ta bussen om ca en halvtimme, men jag är helt klart så jag behöver inte stressa :)

Sitter här och äter frukost, men jag kan inte äta särskilt mycket på morgonen, ett glas oboy och en halv macka..
Det var ju tur att jag ens vaknade i tid! Jag hade ställt min klocka på 8:00 för då har jag lite tid att znooza också. Vid 20 i 9 fick mamma ett sms som jag vaknade av, snacka om tur. Jag förstog inte varför klockan inte hade ringt..sedan upptäckte jag att jag hade lyckats skruva ner volymen på max..så klockan hade alltså gjort sitt jobb och ringt vid 8, men utan ljud! Bra där Carro.

Glömde förresten att berätta en rolig sak som hände i lördagsnatt..Jag hade preciis somnat och då börjar min mobil ringa, och ringsignalen var ju inte låg direkt, så både jag och J flög upp ur sängen. Det var ett okänt nummer men jag svarade och det visade sig vara en klasskompis från 9an som jag inte har pratat med på ca 5 år. Han ringde i och för sig till fel Carro men det var kul att prata med honom! Jag blev lite förvånad att han hade mitt nummer kvar (har alltid haft samma nummer) för jag hade inte hans eftersom jag har bytt mobiler med jämna mellanrum. Men han var rolig i alla fall!
Slutar 4 idag, fy! Vad bortskämd man blir när man bara går 2-3 timmar i skolan ca varannan dag, hihi :)
Nej nu måste jag nog börja röra mig, tar ju trots allt 10 minuter att gå till bussen. Fast i min takt tar det ca 2-3 minuter, jag går alltid så fort, även då jag inte har bråttom. Usch jag måste sluta stressa..inte bra, inte bra.

Puss på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hallå... du måste ge ett namn på vem det var som ringde? :p Annars tänker jag bara anta att det var typ... Jonas!

2008-10-14 @ 18:53:40
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0