Mysfredag

Idag är det fredag! Min favoritdag på hela veckan :) Jag vaknade hemma hos älskling och sprang till bussen vid halv 10, föreläsningen började 10, men den höll bara på i två timmar så det var helt överkomligt ,p Nej, jag måste verkligen ta tag i pluggandet nu, sitter som ett frågetecken när läraren försöker förklara hur en aktievärdering går till..så jag hoppas min bok kommer någongång i början av nästa vecka så jag kan sätta igång!

Idag har jag även ätit tårta då Js mamma fyllde år, Grattis till dig! Min sötnosis Lisa fyller också år idag! Massa grattis och kärlek till dig! <3 Tårtan var iaf jättegod, chokladbotten med svartvinbärsmousse. Mums!

Nu ligger jag i sängen med älsk och tittar på idol..tycker det inte är så många bra iår faktiskt..men allt blir bättre med lite chips och läsk ^^

Ha en supermysig fortsättning på fredagkvällen för det kommer iaf jag ha!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0