Nya skor

Hej på er!
 Igår var jag i Södertälje och handlade skor, ja jag hittade faktiskt några jag ville ha! :) De är svarta och luddiga innuti, ända ner till tårna, så mysigt! Nu slipper jag frysa om fötterna om det blir en kall vinter i alla fall.

J köpter också en ny mobil (det var på tiden!) en nokia. 5310, express music. Den verkade jättebra ända till idag då den slutade fungera. Väldigt stabilt. Batteriet glappar så den stängs av hela tiden och går inte att starta igen sedan utan att man tar ut batteriet och stoppar i det igen.Så han måste åka och byta den imorn. Så efter min tenta ska jag möta upp J för att åka till Södertälje. Jag ska nog shoppa lite också för att dränka sorgerna/fira beroende på hur tentan går :P

Idag har det varit en allmänt tråkig dag tycker jag. Jag har tittat på tv och pluggat. När jag inte orkade plugga mer blev det mer tv, och lite bloggläsande. När jag hade tröttnat på det fanns det inte så mycket mer att göra/vilja göra. Dessutom är det jättekallt och mörkt i mitt rum, usch. Imorgon är det fredag, men inte ens det kan jag se fram emot då det först är tenta och sedan kan man inte hitta på någonting på kvällen eftersom man snällt måste upp ur sängen klockan halv 6 på lördag morgon, samma sak på söndag. Fy! Så helgen blir mer eller mindre obefintlig när man jobbar, tur att jag gör det så sällan :)

Nej nu får ni en bild på mina nya skor. Skulle fota de och lägga upp egentligen men det orkar jag inte just nu, så det får bli en bild från Dinsko.se där de är inhandlade för 449:-



Fina va?

Kommentarer
Postat av: Jessica

japp, tur att han kan fixa sånt =) Jossan hoppas han kan fixa den och jag med, hon snor min data hela tiden, haha :P puss

2008-10-30 @ 22:30:09
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0