Paket och kladdkaka

Sitter hemma hos älsk nu, vi har inte gjort så mycket ikväll bara tittat på tv, men det är mysigt :)
Jag har även fått hem ett paket idag som jag nästan hade glömt bort att jag hade beställt. Så blev en överraskning att se vad det var i, men jag blev glad iaf. Det var en klänning, en tröja, och 3 t-shirtar och en kofta och sedan var det 2 bhar också..de var dock för små så vet inte riktigt vad jag ska göra med de..orkar nog inte skicka tillbaka de.

Att få ett sms om att jag hade ett paket att öppna var ungefär som när man städar och hittar pengar som man inte visste fanns..eller som man glömt bort att man har. Det händer mig rätt ofta faktisk..brukar hitta en hundring oftast men en gång hittade jag ett kuvert med 5000 i från min student..kan ju säga att det här var i augusti någongång och jag tog då studenten i början av juni..jag är så smart ibland. Men jag blev i alla fall jätteglad när jag hittade de! :D

J hade massa små kladdkakor från Delicato, sånna här enportions eller vad man ska kalla det. En sån åt jag, det var gott. Synd att det inte var grädde till bara, men men man kan ju inte få allt. :)

Nu ska jag spela lite datorspel och sedan sova, jag har ju föreläsning imorn + seminarium. Det är fyra timmar mellan dom..så blir väl att luncha med Tiina sålänge. Hon är snäll hon :)

Kram och gonatt på er!



Här har ni kladdkakan jag åt..eller en likadan iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0