Plugg och träningsvärk

Hej på er igen!
Kan inte riktigt förstå att den här veckan är över..den har gått så fort! Jag har varit ledig större delen av den (Tisdag-Torsdag) men ändå känns det som att jag inte har gjort annat än att plugga Jag förstår faktiskt väldigt mycket nu av finansieringen och investeringen, det känns jättebra! Tiina och jag satt här hemma hos mig i tisdags och pluggade på gamla tentor och det gick verkligen bra, så nu är jag ganska positiv mot det här faktiskt. Idag satt vi och gjorde uppgiften till seminarie 3, och det tog bara ca 2 timmar! :D


Så jag är på jättebra humör idag och imorn blir det ännu bättre, då är det ju fest! Gud vad kul! Jag och Lisa ska ha kul med Ragnar, och Malin också så klart ^^ Puss på er!


J  tränade på gym igår så han har träningsvärk i armarna. Han kan inte ha de raka, det tycker jag är rätt kul (Ja jag är elak) :) Idag tränade han benmusklerna också så det ska bli kul att se imorn om han kan gå..men det hoppas jag eftersom att han dels ska åka och träna igen och dels åka och handla med mig. Annars får jag väl bära honom på ryggen, haha vilket skämt. Nej men det ordnar sig nog. Han har även solat solarium idag så han är brun och mysig nu :) Han har dock ett vitt streck över halsen där han har sin kedja..fast det syns ju inte eftersom att det är under kedjan men det är lite kul ändå, hihi.

Nej nu gnäller J att jag ska umgås med honom så så får det bli. Ha en trevlig kväll allesammans!


Kommentarer
Postat av: Malin

Gnh! Jag har OCKSÅ träningsvärk! I ben och axlar! Och vet du vad? Min mor lockade med mig ut på värsta långpromenaden ändå. Mina ben skriker så fort jag gör en ansats till att gå någonstans :p Tur att jag ska dricka imorgon, så jag får bedöva mig :p

2008-10-24 @ 22:15:19
URL: http://thepaint.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej! Får jag bara fråga om min rubrik "entry headers" ligger lite ovanpå själva texten i inlägget, några har nämligen reagerat på det...Trevlig helg! :)

2008-10-24 @ 22:19:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

oj där ser man! hihi lust o kolla igen om den ligger lite närmre texten nu? och vad använder du för internet? Det är i firefox som jag tror att den ligger över texten nämligen:)

2008-10-24 @ 22:22:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: jessica

okej, hälsa! =D Vad kul, jag vill också gå ut men har inga planer än så länge =( Puss

2008-10-24 @ 23:16:04
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0