Promenad och grillspett

Nu har jag och J varit ute på en härlig höstpromenad, känndes skönt. Dock var det rätt kallt så vi bestämde oss för att kika in på Grekiska Kolgrillen för att värma oss lite och även äta deras goda fläskkarréspett med tsatziki! Rekomenderas verkligen. J tog en hamburgare som även den är jättegod, men det är så stor så jag orkar inte ens halva så det slutar alltid med att J får äta en och en halv 150g..jag förstår inte hur killar kan äta så mycket? :P Om jag skulle tvinga i mig så mycket skulle jag nog ligga på marken för jag skulle ha så ont i magen + att jag skulle må skit.

Men det gör jag inte nu, nu är jag mätt och belåten..dock har jag lite ont i magen. Jag brukar ha det efter jag har ätit och druckit men nu har jag kommit på orsaken tror jag..jag tror att jag inte tål kolsyra. Vilket jag struntar i, lite magvärk dör man inte av :P

Idag är det tvkväll, det är greys anatomy, det tycker vi om :)

Juste, idag har jag äntligen fått min bok, ska bara hämta den i affärn, så nu slipper jag tjata om den. Nu är det bara det svåraste kvar, att verkigen läsa den också. Jaja ha det så bra sötnosar!

Kram!


Visst är det fint ute?

Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej ;) jora det är bra, självdå?

2008-10-08 @ 22:26:42
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Heej =D Här är det bara bra, själv? =)

2008-10-08 @ 22:37:28
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0