Shopping och 45-årsfest

God kväll!
Idag har varit en händelserik dag. Jag och J har varit och shoppat i skärholmen. J köpte nya jeans och en fin vinterjacka :)
Själv skulle jag inte köpa någonting..tyvärr slutade med att jag kom hem med en bh, trosor, en kofta, en t-shirt, en mascara, läppglans, en ögonbrynspenna och ett par jeans...jag är hopplös.
J skulle också köpa en ny mobil (han har ju en stenåldersmobil!), men klockan blev så mycket och vi orkade inte gå runt i affärer längre, så vi får ta det någon annan dag.

Sedan bar det iväg till min morbror på 45-årsfest. Det blev smörgåstårta med räkor, mums! :) Till efterrätt var det tårta/glass och kakor. 
Mina kusiner har så söta hundar, Sassa och Sammie heter dom. Sammie är fortfarande ung och de har en boll med ett snöre i, som man ska kasta bollen i. Sassa tar tag i bollen och kommer tillbaka med den..Sammie däremot tar tag i repet och skakar på huvudet så att han slår sig själv i huvudet, om och om igen..så korkad men ack så söt! 

Tänkte att jag skulle ha sett Stjärnor på is ikväll, men eftersom vi var på fest så spelade vi in det, så ska titta på det imorn ist :) Hoppas det är bra.

Nej nu ska jag fortsätta att titta på Beck. 

Kramisis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0