Skoldag idag

Godmorgon blogg!

Jag har lite brottom så blir bara ett kortis inlägg nu. Jag börjar 10 idag, ska alltså gå till bussen om ca 10 min.. jag har inte hunnit äta frukost sen..fast jag brukar köpa en macka i skolan. Men nu kommer jag inte hinna det innan föreläsningen men men..får väl stå ut i 2 timmar, jag slutar 12 idag ^^

Sedan blir det plugg, förstod faktiskt rätt mycket igår när jag läste boken.,.så det ska jag fortsätta med. Sen måste jag städa mitt rum också..fast det är mest kläder som ligger överallt..alltså jag har en förliten garderob! Även fast den är ca 2 m bred och 1 m djup..men det räcker inte!

Nu måste jag kila, vi hörs senare :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hjärtat, du har inte en för liten garderob :p Du måste lära dig att ha ordning i den bara! :P Min morsa har ju en gigantisk garderob, men hon brukar dela upp kläder efter årstider, så nu när det är höst/vinter åker vår/sommarkläderna ner i påsar och förvaras på annat håll, kanske skulle funka för dig också? <: Puss!

2008-10-09 @ 11:38:20
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0