Lista

Tänkte bara göra ett liten listat innan jag och J sätter igång med chokladbollarna, gud vad gott det kommer bli!

Tio första:
Första bästa kompis:
Tina
Första bil: Ingen än.
Första kärlek: Rickard
Första husdjur: Smulan (katt) hade vi när jag föddes men mitt eget första husdjur var en svart kanin som hette Lina.
Första semester: Utomlands var det Kreta.
Första jobb: Lindex
Första köpta skiva: Hm jadu bra fråga. 
Första riktiga kyss: Johan (han bet mig i tungan)
Första piercing: Öronen, den enda också för den delen.
Första konsert: Gyllene Tider i Västervik :)

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Öl igår
Sista bilfärd: Idag till Huddinge
Sista filmen du såg: Freaky Friday
Sista bubbelbadet: Alltså man tycker ju att man borde använda ett bubbelbad oftare om man har ett själv..men så blir det inte..så jag har inget bra svar på frågan förrutom att det var för länge sedan, 
Sista spelade cd: Har all musik på datorn/mobilen/mp3n
Sista gången du grät: Kommer inte ihåg
Sista måltiden: Måltid och måltid, en grillad korv med bröd.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Ja på hjärnkontoret någongång när jag gick i 3an kanske, haha.
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Har jag nog när jag var liten och oförstående :)

Sju saker du har på dig:
Mysbyxor, strumpor med döskallar på (jadå dom är så fina), en svart t-shirt och en kofta, trosor, bh och en toffs i håret?

Fyra personer du kan berätta allt för:
Jontepontesötisplutt :D
Mamma
Malin
Lisa

Tre val:
Svart eller vit? Svart för det mesta
Sommar eller vinter? Sommar for the win!
Choklad eller chips? CHIPS

Två saker att göra innan du dör:
Gifta mig och skaffa barn 
Få ett jobb jag trivs med

En sak du ångrar:
Att jag inte tog halsduk imorse när jag gick ut..


Ja nu ska vi börja storbaka (haha). Ha det bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej inte direkt :P

Ska rida och sen ska jag iväg och kolla på hockey =) själv? Puss

2008-10-20 @ 15:39:55
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0