Trött

Hej tänkte bara skriva ett superkort inlägg innan jag hoppar i säng.
Det var en sjukt rolig kväll igår, jag älskar mina flickor så mycket <3 Uppdatering om kvällen igår kommer imorn, och kanske även lite bilder :)

Nu ska jag som sagt sova, kanske läsa lite i min bok som jag började på i förrgår, den är så bra! Jag har läst den förut för några år sedan men den är som sagt väldigt bra så måste läsa den igen.

Ja anledningen till att jag måste gå och lägga mig nu är att jag är trött som få och imorn ska jag gå upp klockan 5:30 ! Ja ni läste rätt, jag ska nämligen ha körlektion klockan halv 8, väldigt skojigt. Det är ju fortfarande mörkt vid den tiden liksom! Suck. Samma sak på onsdag. Eftersom att det inte blev så tidigt igår..så har jag ju en del sömn att ta igen då..så vi hörs imorn sötisar! Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0