Uppdatering från i lördags + dagen

Så nu har jag precis kommit ut ur duschen så nu tänkte jag berätta lite om i lördags

Recept på en riktigt bra kväll: Supergoa människor, goda drinkar och shots, mina älskade flickor (som också ingår i kategorin supergoa människor), musik och dans + en väldigt rolig promenad i höstblåsten. Där har ni det! Rätt så enkelt faktiskt :)

Kvällen var som sagt väldigt trevlig, den började dock med att jag och J släpade massor av flaskor, b.la 4 st 2 liters spriteflaskor, vilket är 8 kg sammanlagt. Men det var ungefär hälften + att vi hade blommor och lite annat att bära på. J hade dessutom träningsvärk i armarna så det var inte så kul. Man var helt slut när man kom fram..

Malin blev glad för halsbandet i alla fall, det var bra. Jag tyckte det passade henne, det var jättefint :)
Sedan blev det dricka och roliga konversationer och även en väldigt flummig promenad :D GUUUUPP! Haha du är så söt Lisa ^^

Promenaden hem var också väldigt rolig med sång och skratt <3

Sammanfattning: Trevligt folk, drinkar & laktrisshots, en supersöt hund, höga klackar, blåst, musik, en mysig säng, väldigt nära att slå i huvudet i ett elskåp (inte jag), sång, kramar och tv-spel.

Längtar till nästa gång :)


När jag ändå håller på kan jag ju lika gärna berätta vad jag har gjort idag också..när jag kom hem från den icke existerande körlektionen satte jag mig och spelade lite wow (för att få ur mig mina aggressioner, haha nejdå) meeeen det hann jag ju inte göra i längre än ca 10 min för sen ville min kära mor släpa ut mig på en promenad, så det gjorde vi. 45-minuter senare kom vi hem efter att ha gått runt halva kommunen, det blåste väääldigt mycket och var iskallt kan också tilläggas.

Jag åt tacos och sedan somnade jag framför tvn. Vaknade av att jag hade jätteont i nacken (inte så bekvämt att somna i en två-sits soffa kan jag tala om) så jag förflyttade mig in till min säng där jag tillbringade de närmsta 2 timmarna. När jag vaknade vid halv 3 satte jag igång att plugga. Det gjorde jag till klockan var halv 6 (stolt över mig själv) och då gick jag och åt pasta carbonara, mums! Så nu tycker jag jag har varit tillräckligt duktig idag så pluggböckerna åkte in i hyllan och kvällen ska jag ägna åt att titta på tv, med eller utan J, vi får se :)

Imorgon har jag föreläsning mellan 10-12 och mellan 15-17..väääldigt kul. Det här blev visst ett väldigt långt inlägg, men så går det när man har mycket att säga och inte är så bra på att vara tyst ^^

Krams!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det lät värsta kul =D Har inte så mycket planerat, ska till båten och handla godis på torsdag (A) Sen ska jag nog se på massa skräckfilmer på fredag, halloween du vet =) Vad ska du göra, i veckan alltså? :P

Puss

2008-10-27 @ 22:58:17
URL: http://jesjo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Godisbåten, haha. Eller de har typ bytt namn nu men skitsamma. Okej, hoppas ni får kul på Halloween då =) Puss

2008-10-28 @ 11:49:18
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0