Teori vs Praktik 1-0

Idag har jag varit duktig och skrivit teoriprovet (igen). Det gick ut igår så var tvungen att skriva ett nytt eftersom att jag ska köra upp snart! Pirr i magen kan jag ju säga. Provet gick bra i alla fall, jag var ganska säker på att det skulle gå bra också efersom jag har mycket lättare för att lära mig teoretiska saker än praktiska :P Men när man väl sitter där och får alla frågor framför sig blir jag så himla nervös och osäker "Var det verkligen så?" Och jag har lärt mig en sak här i livet man ska ALLTID ta det alternativet man tänkte på först..det är med 99% säkerhet att det är rätt! Jag blir lika förbannad varje gång jag ändrar mig i sista minuten..suck :P Jaja nu är det i alla fall avklarat!


Kollade precis klart på Criminal Minds, det är så bra! :P Men J irriterar sig på han som spelar chefen i teamet för att det är samma skådespelare som spelar Greg i "Dharma and Greg". Då kan han inte ta serien på allvar efersom att han är en komediskådespelare..Eftersom att jag inte brukar titta på "Dharma and Greg" så bryr jag mig faktiskt inte om det, jag tycker han passar i Criminal Minds så det så!


Nu ska jag spela lite Wow (World of warcraft), det är ett riktigt skojigt spel det där. Ja jag är en nörd ^^ Men om man är tillsammans med någon som (jag säger inte nörd) gillar datorer mycket så blir det lätt så :D Och det är ju riktigt roligt, ni borde prova :)


Imorgon är det föreläsning klockan 13-16, sedan får vi se. Nästa helg blir det i alla fall trippel 20-årsfest, det ser vi fram emot :)


Vi hörs imorgon! Puss på er


Bild tagen från www.tvinfo.se

Kommentarer
Postat av: jessica

okej, tur att det gick bra! =) Fattade inte alls vem det var innan jag såg den andra kommentaren, haha! idag har jag bara varit i skolan, dudå? =) Puss

2008-10-17 @ 16:38:21
URL: http://jesjo.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0