Its monday

Jag vaknade för ca 40 minuter sedan. Detär så härligt när man är ledig och får sova hur länge man vill :D Sängen är så varm och mysig så man aldrig vill gå upp. Men nu är jag i alla fall uppe till slut..fast jag har i och för sig inte gått upp ur sängen än..Börjar bli lite hungrig dock, så ska nog gå upp och göra frukost snart.

Idag har jag inget planerat. Hoppas på att min bok kommer idag så jag hinner göra uppgifterna tills imorn..men sån tur har man väl inte >< Suck. Har massa godis kvar från taxfreen när vi åkte till Mallorca för ett tag sen, det blir gott ^^ Jag tänkte lägga upp lite bilder därifrån sen..kanske imorn. Jag har fortfarande inte lagt in alla bilder från kameran till datorn än..För när jag höll på med det så tog batterierna i kameran slut, så det var bara hälften av bilderna som hann överföras. Sedan har det liksom inte blivit av, måse fixa det snart.

Jag hittade supersöta bilder på Js kattungar som han hade förut, nu är dom rätt stora och två bor hos min mormor :)



Lille söta Tristan tar ett skutt!


Tusse försöker ta sina första steg..går inte så bra dock :)


Här är alla samlade för ovanlighetens skull, Tusse, Tristan, Tiger och Hoolie


Lilla Tusse igen, visst är han söt? :)

Den helsvarta som dricker vatten på bild tre bor hemma hos J nu :) Hon biter mamma (Black Key) i svansen hela tiden, välter papperskorgar mitt i natten, har ner allt som går från bort och liknande och är allmänt jobbig, men trots det är hon världens sötste, så man kan inte bli arg på henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0