Hur ska man göra för att orka plugga?

Nu är jag hemma..slutade halv 12 idag :) Jag ska plugga och städa idag egentligen men det har inte blivit så än..jag fastnade framför datorn och har fixat bilderna från Mallorca och skickat de till J. Men det går ju så segt eftersom de är så stora..så lär ju ta ett tag.

Jag fryser jättemycket, usch vilket väder! Man blir ju deprimerad ): Jag har en mysig stickad tröja på mig och ett par stora tjocka strumpor, men ändå är det iskallt! Undrar om våra element är på? Det måste jag undersöka.

Dags att börja plugga snart så jag hinner det + att städa innan jag ska till J ikväll..lär jag ju inte hinna eftersom jag fastnar här hela tiden.. 

Cyah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0