Yes!

Fredag igen! Härligt! Veckan har gått superfort tycker jag. Kanske är för att jag har varit ledig tisdag-torsdag så :) Imorgon har jag planerat mycket, tror dock inte jag hinner med allt. Jag tänkte åka till stan med J och kolla lite, sen klippa honom, sen göra chockladbollar (blev så himla sugen på det idag ^^) och sen måste jag och J laga mat för mina föräldrar ska på 50-årsfest. Sen vet jag att det var något mer men nu kommer jag inte ihåg det..men men. Jag får väl prioritera..

Snart kommer J hit och vi ska mysa med chips och dricka, jag älkar lugna hemmakväll-fredagar :D Jag har tröttnat lite på krogen, speciellt om man måste stå i kö i flera timmar..humöret går från 1000 till 0 då..men det är ju kul ibland, men i så fall tycker jag bättre om hemmafester :)

Nej nu ska jag gå och hämta något att dricka och fortsätta kvällen på annat håll, kanske hörs senare.

Krams!                  

Kommentarer
Postat av: jessica

Okej, bra =) har gjort samma sak nu jag med. Okej, kommer inte heller ihåg vad jag skrev =P Jag är också ganska trött och har lite ont i huvudet =/ puss

2008-10-17 @ 20:12:03
URL: http://jesjo.blogg.se/
Postat av: Malin

"Sen vet jag att det var något mer men nu kommer jag inte ihåg det..men men."



Björn fyllde år den dagen, kanske hade något med det att göra, eller? :p Som förslag liksom.



Sen läste jag om det där med Criminal Minds/Dharma och Greg och jag förstår Jonte :p Det var asdrygt i början, men nu är jag van ^.^

2008-10-20 @ 11:58:36
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0