Hemtenta

Godmorgon på er!
Hinner inte skriva så mycket då jag måste rusa till bussen strax. Har 2 timmars föreläsning idag och sedan är det bara att åka hem och läsa till hemtentan som ska vara klar den 4 maj. Ja det låter långt bort men jag har dåliga erfarenheter av att skjuta upp saker till sista dagen. Vad hände med alla tid? Jag hade ju så lång tid på mig! Så det är bäst att sätta igång på en gång även fast det är fredag..

Jag skulle egentligen ha börjat med den igår för det var nämligen då vår lärare skulle lägga upp den. Han sa att den skulle vara uppe runt 12, 1. Tror ni han lade upp den? NEJ. Vid ca 21 på kvällen la han upp den. Hyggligt värre. Så nu måste man plugga på en fredag alltså.

Nej nu måste jag gå. Orkar inte springa till bussen för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0