Igårkväll

Igår var det fest. Idag är man seg och tung i huvudet som få. Men man får väl skylla sig själv antar jag. Festen var i alla fall jätterolig! Kul att Helena och Jonas kunde komma också och träffa de övriga :) Min Lisa och min Malin, vad jag tycker om er! <3

Kvällen slutade väldigt bra också, för min och Jontes del i varje fall. Tony cyklade hem..och jag undrade verkligen om han hade överlevt hemresan imorse. Men sen träffade jag honom och Jonas och Viktor och Björn lite senare och konstaterade att han levde i alla fall :P Det blev Chickybits/Kebabpizza till lunch, vilket satt väldigt fint.

Sen tog jag moppen hem. Jag åkte med den till Jonte igår kväll, vilket var väldigt läskigt eftersom jag inte har kört sedan i somras och absolut inte efter jag tog körkort. Jag hade glömt hur man gör, men jag kom in i det ganska snabbt. Dock visste jag inte riktigt vilken broms man skulle använda (handbromsarna) för jag ville ju inte flyga över styret om jag trycker ner frambromsen. Men det gick bra och jag kom fram till slut, dock höll jag på att förfrysa på vägen. Fy vad kallt det var! Nej tacka vet jag bil med värme :)

Nu ska jag nog sova. Detta har varit den mest oproduktiva dagen på länge. Men en halv dag framför tvn då och då dör man väl inte av i guess :) Imorn är det skola halv 11..Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0