Onsdagmorning

Hej hej! Jag har nyss vaknat fast jag har i alla fall hunnit med att äta frukost :) Så nu ska jag sätta igång med hemtentan igen. Skrev hela 4 sidor igår, det kändes skönt! Man får bara skriva 6 sidor totalt och jag vet inte hur jag ska få plats med allt, har så mycket att skriva. Har bara svarat på typ 2 frågor och jag har 3 frågor kvar..jaja jag får väl korta ner det i värsta fall..

På valborg, alltså på torsdag, ska jag och älskling till Jonas och hans älskling=Lisa :P Vi skulle grilla och ha det trevligt, så ikväll måste jag handla kött. Skojsigt skojsigt ^^ Jag hoppas bara att det är varmt och sol också..annars kan det ju bli lite jobbigt om det regnar och så..

Nästa vecka fyller pappa 50 år. Och på lördag..nästa alltså, den 9onde maj, ska vi ha öppethus här med massa gosaker :) Det ser jag fram emot! Måste köpa en klänning tills dess tror jag, om jag hittar någon fin. Den här veckan hinner jag nog inte åka och kolla på någon eftersom jag har min hemtenta att skriva, men om jag blir klar med den så kanske det blir en sväng i helgen..annars blir det nästa vecka.

Nej nu måste jag sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0