Skärtorsdag

Idag flyger påskkärringarna till blåkulla..eller nåt. Jag undrar om det kommer några små påskkärringsar och tigger godis idag :P Imorgon ska vi i alla fall åka ut till landet och fira påsk :) Och jag ska köra så att jag hittar dit på midsommar.

Mamma och pappa ska nämligen till Thailand (vilket jag har glömt att nämna) den 8 juni och 15 dagar frammåt. Så jag blir alltså själv hemma med min lillebror då. Men jag ska jobba från den 8 till den 26 eller något sådant.. har inte fått mitt schema än. Det innebär alltså att de är borta över midsommar och jag och Jonte ska åka till landet själva. Och jag hittar inte..Alltså man tycker ju att man borde hitta eftersom att man har åkt vägen 30 000 gånger ungefär..men man lägger inte märke till vilken väg man kör när man inte kör själv..inte jag i alla fall. Jag hittar någurlunda men det är vissa sträckor jag inte har en aning om hur man kör.. så ska köra dit imorgon och lära mig vägen helt enkelt.

Igår var jag och Jonte på Ica Maxi och handlade massa godis och påskägg som vi ska ge till varandra, hihi. Vi köpte nästan ett kilo för 32 kronor, superbilligt!

Nu ska jag vakna till lite mer och gå och äta frukost. Idag måste det nog bli lite pluggläsning också.. Krams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0