Tisdag

Idag har det varit ännu en skön dag med sol och värme. Härligt!
Var i skolan två timmar idag och sen mötte jag Jonte och vi promenerade hemmåt. Nu har jag också påsklov..eller jag är ledig i alla fall fram till tisdag nästa vecka, skönt! Men jag måste ändå läsa en massa till hemtentan om några veckor och som vanligt är det ca 1000 sidor att läsa så man kan inte göra som på gymnasiet och börja läsa sista kvällen innan provet :P Alla ni som går på gymnasiet och tycker att det är jobbigt att ha ett kapitel i prov..njut medan ni kan om ni ska plugga vidare d.v.s.. 

Nej nu ska jag kolla på Navy CSI och sen är det ju Desperate housewifes! :D

Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Malin

Är inget desperate housewives ikväll. Det är hockey. HV71 mot Färjestad. Och just nu leder HV 1-0......................

2009-04-07 @ 20:40:24
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0