Haha

Är det enda jag kan säga om min uppdatering..Jag måste nog meddela att det nog inte kommer bli så mycket uppdateringar framöver. Jag säger alltid att jag ska bättra mig men sen har jag verkligen ingen lust att skriva nåt. Läser hellre andras bloggar. Visst någongång i halvåret kan jag få för mig att skriva nåt..som nu. Men hur kul är det egentligen? Nej och nu börjar skolan imorgon också. Jag ska läsa 6 juristikböcker på en halv termin. Det blir intressant, men jag ser iaf fram emot kursen :) Handelsrätt. 

Nej nu ska jag ta atg i mig själv och hoppa in i duschen och börja dagen. Sista lediga dagen för i sommar. Men det känns faktiskt rätt skönt, ska bli kul att komma igång med allt igen! Ni får ha det så bra mina fina.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0